صفحه نمایش 1.5 میلیون پیکسلی در iPhone 5S
فون کلاب

صفحه نمایش 1.5 میلیون پیکسلی در iPhone 5S

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 18:48 - سه شنبه 14 خرداد 1392

 

 
هنوز مشخص نیست که آیفون بعدی آیفون 5 اس خواهد بود یا آیفون 6، اما با این حال شایعاتی وجود دارند که می گویند صفحه نمایش در این آیفون فوق العاده واضح بوده و تعداد پیکسل های آن دو برابر  حال حاضر می شود. این یعنی iPhone 5S می تواند دارای صفحه نمایشی با 1.5 میلیون پیکسل باشد که خارق العاده خواهد بود و رشد بسیار خوبی نسبت به آیفون 5 که از رزولوشن 1136x 640 و تراکم پیکسلی 326 بهره می برد، محسوب خواهد شد.
 

 

همچنین اپل با این صفحه نمایش می تواند با رقبای خود نظیر سامسونگ که اخیرا گوشی های با صفحه نمایش 1080p  و تراکم پیکسلی فوق العاده 441 خود را عرضه کرده اند، رقابت نزدیکتری را دنبال کند. البته گوشی اچ تی سی وان با تراکم پیکسلی 468 خود فعلا پیشتاز این بخش محسوب می شود.

آیفون جدید طبق گفته ها باید الهاماتی از طراحی آیپد مینی گرفته باشد که به موجب آن شاهد حاشیه ی نازکی در اطراف صفحه نمایش خواهیم بود. البته این محصول تنها موردی نیست که از آیپد مینی الهام می گیرد، آیپد 5 نیز در طراحی خود از حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار نازیک بهره می برد و همچنین 33 درصد نسبت به آیپد 4 سبک تر خواهد بود.

اگر چه هنوز اطلاعات مهمی نظیر قیمت و تاریخ عرضه آیفون 5 اس منتشر نشده اما بر اساس گزارشات اخیر این مدل باید در ماه ژوئن تولید و در ماه سپتامبر به بازارها عرضه شود.

این آیفون از ios7 ، جدیدترین نسخه سیستم عامل شرکت اپل برخوردار خواهد بود.

منبع

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: