گوشی هوشمند دو سیمکارته ارزان‌
فون کلاب

گوشی هوشمند دو سیمکارته ارزان‌

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:55 - پنج شنبه 13 تير 1392

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، كمپانی Lava گوشی هوشمند جديدی مبتنی بر اندروید را عرضه کرد. اين گوشی از هم اکنون امکان پیش‌خریدش فراهم شده است.

این گوشی هوشمند که به پردازنده چهار هسته‌ای مجهز شده است، امکان پشتیبانی همزمان از دو سیمکارت برای آن در نظر گرفته شد و با قیمت 150 دلار در بازار هند به فروش می‌رسد.

این گوشی هوشمند ارازن Xolo Q600 نام دارد و از مهمترین ويژگی های به کار رفته در آن می‌توان به پشتیبانی همزمان از دو سیمکارت، صفحه نمايش لمسی 4.5 اینچی با وضوح 854x480 پیکسل، رم 512 مگابایتی، دوربین 5 مگاپیکسل با فلش LED، دوربین 0.3 مگاپیکسل برای مكالمه تصویری، 4 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.


برای این گوشی پیشرفته پردازنده چهار هسته‌ای Mediatek 6589M با هسته‌های پردازشگر Cortex-A7 در نظر گرفته شده است که توان هر هسته پردازشگر 1.2 گیگاهرتز است. این محصول همچنین پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544 را نیز در خود جا داده است.

این گوشی هوشمند به نسخه 4.2 سیستم‌عامل اندروید مجهز است و از فناوری‌های ارتباطی رادیو FM، بلوتوث، Wi-Fi و همچنین باتری 2000mAh پشتیبانی می‌کند.

ارسال شده در





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: