احتمال انتشار اندروید 4.3 در ماه جولای
فون کلاب

احتمال انتشار اندروید 4.3 در ماه جولای

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:58 - پنج شنبه 13 تير 1392


نسخه های جدید سیستم عامل اندروید همواره پر حاشیه و پر سر و صدا بوده اند که علت عمده ی آن وجود تغییراتی است که در آنها اتفاق می افتد و همین امر موجب کنجکاوی کاربران علاقه مند به این سیستم عامل می شود.

بنظر می رسد شواهد بیشتری از عرضه زودهنگام نسخه 4.3 از این سیستم عامل محبوب در دست باشد. طبق اسکرین شاتی که اخیرا از این سیستم عامل منتظر شده احتمالا این نسخه هم جزیی از جلی بین خواهد بود.

این تصویر اندروید 4.3 را بر روی نسخه گوگل ادیشن گوشی گلکسی اس 4 یا بطور دقیقتر مدل GT-i9505G نشان می دهد که رابط کاربری دوربین و مشخصات سیستم عامل و گوشی را نشان می دهد.

این تصاویر از سوی سم موبایل منتشر شده اند که نشان دهنده این امر است که نسخه 4.3 احتمالا در ماه آینده منتشر خواهد شد، اگر چه گوگل همچنان از افشای تاریخ دقیق عرضه ی این نسخه شانه خالی می کند.

گلکسی اس 4 گوگل ادیشن نسخه ای خاص از این گوشی می باشد که بخاطر رابط کاربری نکسوس در طبقه بندی این گوشی ها قرار می گیرد و همانند نکسوس 4 و نکسوس 7 اولین محصولاتی خواهند بود که نسخه های جدید اندروید را دریافت خواهند کرد.

اگر بخواهیم از نظر ظاهری مقایسه کنیم نسخه 4.3 نسبت به گذشته تغییراتی کلی زیادی را صورت نداده و در واقع به نوعی یک آپدیت ساده محسوب می شود.

منبع

 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: