تعویض دکمه هوم با لوگوی اپل در iPhone 5S
فون کلاب

تعویض دکمه هوم با لوگوی اپل در iPhone 5S

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:1 - پنج شنبه 13 تير 1392


اخیرا تصویری در فضای اینترنت منتشر شده که نشان می دهد دکمه سخت افزاری هوم در گوشی iPhone 5S که عضو جدایی ناپذیر محصولات اپل است، با لوگوی اپل عوض شده است.

بر اساس گزارشی که بر اساس یک تصویر منتشر شده در اینترنت صورت گرفته، کمپانی اپل ممکن است در گوشی جدیدش دکمه هوم را با لوگوی خودش عوض کند. اما چرا یک کمپانی باید چنین کاری را انجام دهد؟

دکمه سخت افزاری هوم کاربردهای بسیار مفیدی دارد در صورتی که قرارگیری یک لوگو بجای آن به معنی تبلیغ محصول اپل بر روی همان محصول است! اما از سوی دیگر از چند ماه گذشته شایعاتی مبنی بر وجود یک اسکنر اثر انگشت بر روی آیفون بعدی نیز وجود دارند که همین موضوع بسیاری از کارشناسان را کنجکاو کرده است.

در این گزارش ذکر شده که برای قرار دادن یک اسکنر اثر انگشت، دکمه هوم باید مجددا طراحی می شد تا فضای بیشتری را برای جای دادن قطعات جدید باز کند و یا حتی با فضای بیشتری که پیدا می کند بهتر اثر انگشت شما را اسکن کند. البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت تا چه اندازه می تواند برای کسانی که انگشتان بزرگی دارند مفید واقع شود اما به هر حال برای عموم کاربران این یک امکان جالب و فوق العاده بنظر می رسد.

با انتشار این تصویر جدید همه ی کاربران به دنبال فهم این موضوع هستن که آیا اپل از این اسکنر اثر انگشت استفاده خواهد کرد یا خیر و اگر این قابلیت در آیفون بعدی وجود داشته باشد چه تاثیری بر روی برنامه ها و فروشگاه اپ استور خواهد گذاشت.

منبع

 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: