خبرهایی از iPhone 5S
فون کلاب

خبرهایی از iPhone 5S

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:2 - پنج شنبه 13 تير 1392

همانطور که اطلاع دارید ما هر روزه با شایعات گوناگونی درباره iPhone آینده روبرو میشویم . در حال حاضر یک وبلاگ چینی زبان ادعا کرده است که بودجه iPhone در راه است ، در حالیکه انتظار میرود iPhone 5S دارای LTE با سرعت بالا باشد . 


اما بیایید با شایعه بسیار پپر رنگ شروع کنیم . وبلاگ تکنولوژی چینی ادعا میکند   -از طریق Brightwire - که Hon Hai Precision با نام مستعار Foxconn شروع به تولید آیفون کرده است و انتظار میرود این محصولات در رنگ های متنوعی تولید شوند .اما واقعا چه رنگ هایی مد نظر هستند ؟ در یک سایت فرانسوی  در روز دوشنبه تصاویری پست شده است که ادعا میکند صفحات پشت رنگارنگ این دستگاه را نشان میدهد .در هر صورت ، گزارش چینی بیان میکند که مدل کم هزینه آن برابر با iPhone 4S خواهد بود .شایان ذکر است که مدیر عامل T.H .Tung of Pegatron - که انتظار میرود گوشی را میسازد - در ماه گذشته اعلام کرده بود که این گوشی به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود .
انتظار میرود آیفون در بازه زمانی پاییز ظاهر شود . حدس و گمان هایی از بحث میان South Korea-based SK Telecom و Apple شنیده میشود .اساسا ، قرار شده است تکنولوژی LTE در نسخه 5S پیشرفته تر شود . این موضوع بسیار جالب خواهد بود ، زیرا سرعت دانلود آن را به 150Mbps افزایش می یابد که در واقع دو برابر سرعت 4G LTE قابل دسترس در ایالات متحده و جاهای دیگر خواهد بود .برای مشتریان ایالات متحده این تکنولوژی به صورت گسترده قابل دسترس نخواهد بود .SK Telecom تنها حامل جهانی است که این تکنولوژی را ساپورت میکند ، در نتیجه حاملان ایالت متحده باید به فکر چاره باشند .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: