آپدیت گوشی های لومیا به WP8 Amber در آگوست
فون کلاب

آپدیت گوشی های لومیا به WP8 Amber در آگوست

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:3 - پنج شنبه 13 تير 1392


در صفحه توییتر کمپانی نوکیا منطقه اسپانیا، توییتی منتشر شد که در آن اعلام شد تمامی گوشی های نوکیا لومیا در ماه آگوست به نسخه ویندوز فون 8 آمبر آپدیت خواهند شد.

زمانی که نوکیا گوشی Lumia 925 را عرضه کرد، نخستین اسمارت فونی بود که به نسخه جدید ویندوز فون مجهز شده بود. اما بر اساس این توییت جدید، بطور واضح مشخص شد که نوکیا قصد دارد این آپدیت را بر روی تمامی گوشی های سری لومیا منتشر کند، البته به جز گوشی های سری اول که با ویندوز فون 7 عرضه شدند. این آپدیت برای تمام گوشی های ویندوز فون 8 منتشر خواهد شد و در ماه آگوست قابل دریافت می باشد.

اما نسخه Amber چه ویژگی ها و امکانات جدیدی را ارائه می کند؟ خب تا آنجایی که اطلاع داریم این نسخه از سیستم عامل ویندوز فون 8 برنامه ی Smart Camera که پیش از این مختص لومیا 925 بود را اضافه می کند. همچنین این برنامه اختصاصی دوربین شامل چندین جلوه های پردازشی ویژه نظیر اکشن شات، موشن فوکوس و حذف اشیاء می باشد.

به علاوه نسخه آمبر از رادیوی اف ام پشتیبانی خواهد کرد که در تمام گوشی های لومیا به غیر از لومیا 620 قابل استفاده خواهد بود.

قابلیت double-tap-to-wake نیز همانطوری که از اسمش پیداست وظیفه روشن کردن صفحه نمایش با دو بار لمس سریع را دارد و در این نسخه استفاده خواهد شد. اما لاک اسکرین جدید و ساعت جهانی احتمالا تنها در گوشی های لومیا با صفحه نمایش AMOLED بکار برده خواهد شد.

منبع

 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: