ویژگی های Xolo Q600 از Lava
فون کلاب

ویژگی های Xolo Q600 از Lava

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:5 - پنج شنبه 13 تير 1392

به تازگی Lava آخرین گوشی هوشمند خود را معرفی کرده است و حتی آن را برای پیش فروش قرار داده است . این گوشی هوشمند چهار هسته ای که به نام Xolo Q600 است با قیمت حدود 150 دلار به فروش خواهد رسید . 



این گوشی جدید میتواند از دو سیم کارت پشتیبانی کند و میتواند در دو حالت standby قرار گیرد . از ویژگی های این گوشی میتوان صفحه نمایش 4.5 اینچی FWVGA که دارای رزولوشن 480 × 854 پیکسل  و 217ppi است نام برد .پردازنده آن چهار هسته ای Cortex-A7 و دارای 1.2 گیگاهرتز و چیپ گرافیک آن PowerVR SGX544 کارهای سنگسن داخل دستگاه را انجام میدهد .با این وجود این دستگاه دارای RAM 512 MB است و همچنین دوربین تعبیه شده در پشت دستگاه 5 مگاپیکسل است و دارای یک فلش LED است ودر نهایت در جلو دستگاه یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی ( VGA ) نصب شده است . حافظه داخلی آن 4GB است اما برای گسترش آن اسلات کارت microSD تعبیه شده است . 


برای چنین دستگاهی قیمت پایین آن بسیار شگفت آور است ، همچنین قابل ذکر است که سیستم عامل راه اندازی شده در آن Android 4.2 Jelly Bean بوده است . گوشی Xolo Q600 دارای برنامه های امنیتی است تا بتوان از راه دور این دستگاه را ردیابی کرد و همچننی دارای صفحه کلید Swype-ready است . ویژگی های FM رادیو ، Bluetooth 3.0 و Wi-Fi b/g/n تمام ویژگی های آن را کامل میکند .تمام این مجموعه با باتری 2000 mAh اداره میشود . این دستگاه توسط Lava برای پیش خرید گذاشته شده است ، اما هیچ صحبتی در زمینه زمان انتشار آن زده نشده است




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: