فون کلاب

ویژگی های اپلیکیشن دوربین Sony Xperia Honami

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:6 - پنج شنبه 13 تير 1392

http://www.gsmaria.com/Resources/Blog/1122/VersionHistory/2/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86_%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86_Sony_Xperia_Honami.jpg

 شایعات بر این اساس است که سونی قصد دارد بیزینس گوشی های دوربین را با Honami دوباره زنده کند و بر روی این گوشی سنسورهای بزرگ 1/1.6 اینچی با رزولوشن 20 مگاپیکسلی چشمگیر تعبیه کرده است .اما اگر بخواهیم صادق باشیم لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند به نظر بسیار باریکتر از ان به نظر میرسد که بتواند همچنین سنسور بزرگی را در خود حمل کند ، اما با گذشت زمان همه چیز مشخص خواهد شد . سونی با انتشار خبر Sony Xperia Honami بسیار پر سر و صدا بوده است . این شرکت با گوشی Honami دوباره توانست در زمینه بیزینس Cameraphone به تاخت و تاز بپردازد و نرم افزارهایی که تا کنون به بیرون درز پیدا کرده است میتواند کمکی کند تا زیر چشمی به آنچه انتظار میرود نگاهی بیاندازیم . عضو XDA-Developers برنامه دوربین را در Sony Xperia Z ، Xperia ZL و Xperia Tablet Z قرار داده اند . 


انتظار میرود گوشی Sony Xperia Honami با چیپ ست Snapdragon 800 و دوربین 20 مگاپیکسلی که میتواند ویدئوهای 4k ضبط کند راه اندازی شود ، اما سنسورهای کوچکتر از دستگاه Xperia کنونی برای نرم افزار دوربین جلوگیری نمیکند .برای اینکه دوربین نصب شود ، باید deodexed Android 4.2.2 ROM به اجرا در آید .باید این مجموعه را کلا از طریق ریکاوری فلش کنید ، cashe آن  و همچنین داده های Dalvik را پاک کنید و در آخر باید داده ها را برای اپلیکیشن دوربین پاک کنید . این پورت غیر رسمی است و تمام این پروسه به ریسک خود کاربر انجام داده خواهد شد . 
اینها چیزهایی است که این اپلیکیشن به ارمغان خواهد آورد : اتو فوکوس پر سرعت ، پردازش تصویر جدید و تثبیت کننده تصویر (image stabilization ) که به نام Superresolution image processing ( پردازش تصویر فوق رزولوشن )خوانده میشود .در اپلیکیشن حالت های بسیار باحالی وجود دارد . دوربین Xperia Honami وعده میدهد که به صورت دستی برای کنترل عکس و ویدئو مورد استفاده قرار میگیرد ، که برای گوشی های دوربین دار یک ضرورت به حساب می آید . از تصاویر درز شده مشخص است که این دستگاه دارای دکمه اختصاصی دوربین میباشد ، که دوربین گوشی را از Xperia Honami شخصی میسازد .این گوشی همچنین دارای Time Shift و فیلترهای تصویری باحال با پیش نمایش زنده خواهد بود .یکی از مشخصات جالب آن AR-Effect است که به کاربران اجازه میدهد صحنه ها و شخصیت های مجازی به عکس خود اضافه کنند .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: