لومیا ۵۲۰ محبوب ترین تلفن مبتنی بر ویندوز فون است
فون کلاب

لومیا ۵۲۰ محبوب ترین تلفن مبتنی بر ویندوز فون است

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:29 - جمعه 21 تير 1392

 لومیا ۵۲۰ یکی از تلفن های ویندوزی نوکیا است که در طبقه بندی رایج٬ رده پایین به حساب می آید. اما طبق گفته مدیر عامل AdDuplex (شرکتی که در زمینه تبلیغات در ویندوز فون و ویندوز ۸ فعال است)٬ این تلفن را باید پادشاه جهانی ویندوز فون هم دانست.

 
در ابتدای هر ماه AdDuplex آمار پلتفرم های مختلف را منتشر می کند تا وضعیت پیشرفت مایکروسافت و نوکیا مشخص شود. حالا مدیر عامل این شرکت می گوید که لومیا ۵۲۰ با پشت سر گذاشتن لومیا ۹۲۰ تبدیل به پر استفاده ترین تلفن مبتنی بر ویندوز فون شده.
 
لومیا ۹۲۰ از ابتدا به عنوان یکی از بهترین تلفن های سری لومیا شناخته می شد و ماه گذشته تبدیل به محبوب ترین تلفن ویندوز فونی هم شد٬ ولی به همین زودی لومیا ۵۲۰ که دیرتر عرضه شده و مقرون به صرفه تر است٬ توانسته به جایگاه اول جهش کند.

و همان طور که در نمودار بالا می بینید٬ نوکیا با سهم ۸۳ درصدی در خارج از امریکا٬ پادشاه ویندوز فون به شمار می رود. به عنوان مثال در هند٬ لومیا ۵۲۰ با ۱۶.۹٪٬ لومیا ۶۲۰ با ۱۵.۴٪٬ لومیا ۷۱۰ با ۱۲.۵٪٬ لومیا ۶۱۰ با ۱۱.۱٪٬ و لومیا ۵۱۰ با ۱۱٪ به ترتیب پرفروش ترین تلفن های ویندوز فونی هستند.
 
 
به نظر می رسد استراتژی نوکیا برای تصاحب کف بازار موفقیت آمیز عمل کرده٬ به خصوص در بازارهای در حال توسعه که مردم به تلفن های رده بالا توجه زیادی نشان نمی دهند٬ امری که اپل را هم بر آن داشته تا آیفون ارزان قیمت بسازد.
منبع:نارنجی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: