طراح ارشد HTC و ماجرای باز کردن One با ابزار مخصوص
فون کلاب

طراح ارشد HTC و ماجرای باز کردن One با ابزار مخصوص

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:31 - جمعه 21 تير 1392

  طراح ارشد HTC و ماجرای باز کردن One با ابزار مخصوص

شاید به خاطر بیاورید که وقتی HTC One به دست کالبدشکاف اعظم گجت ها٬ ifixit رسید،امتیاز ۱ از ۱۰ را کسب کرد٬ یعنی از آخر اول شد. چندی بعد بود که ifixit به گلکسی S4 امتیاز ۸ از ۱۰ را داد و در رتبه بندی تعمیرپذیری آسان٬ محصول سامسونگ رقیب خودش را با فاصله جا گذاشت.

 
حالا در حاشیه یکی از مراسم های اچ تی سی در آسیا٬ طراح ارشد این شرکت نکته جالبی را افشا کرده. جاستین هانگ که شخصا طرح های دو بعدی One را رسم کرده٬ می گوید «در زمان توسعه محصول٬ تیم دیگری هم داشتیم که فرآیند تعمیر وان را طراحی می کرد٬ بنابراین هر تلفنی که برای ما فرستاده می شود٬‌ با استفاده از ابزار مخصوصی٬ قسمت (کاور) پشت بدنه را باز می کنیم تا به قطعات داخلی دسترسی کاملی داشته باشیم.»
 
جاستین هانگ می گوید تیم او حتی می تواند بدون کوچکترین صدمه ای٬‌ دستگاه باز شده را مثل قبل ببندد. البته که تا قبل از این تصور همه این بود که تنها راه دسترسی به قطعات داخل وان٬‌ باز کردن شیشه رویی است که کار سختی بود٬ ولی حالا می دانیم تیم طراحی اچ تی سی یک در پشتی هم برای محصول گذاشته.
 
البته اچ تی سی این ابزار خاص را به دیگران نداده٬‌ بنابراین اگر One دارید و می خواهید سری به داخل آن بزنید٬ ‌مخاطراتش با خودتان. آقای هانگ که با لبخند می گوید: «این کار را نکنید.»

شاید باید در بازار سیاه دنبال این آچار مخصوص بگردیم٬ یا دفعه بعد که پیتر چو را دیدیم٬ پیشش گلایه کنیم. اچ تی سی در این مورد از اپل هم سخت گیر تر عمل کرده.
منبع:نارنجی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: