مدیر عامل یاهو: یاهو در ماه 340 میلیون بیننده موبایلی دارد
فون کلاب

مدیر عامل یاهو: یاهو در ماه 340 میلیون بیننده موبایلی دارد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 14:27 - چهار شنبه 26 تير 1392

 در روز سه شنبه یاهو گزارش مالی سه ماهه خود را اعلام کرد و انتظار می رود که درآمد شرکت برای ادامه سال جاری کاهش داشته باشد.

 

به گزارش جی اس ام اما چیزی که این خبر را به دنیای موبایل مرتبط می کند این است که مدیر یاهوMarissa Mayer در مورد استراتژی یاهو برای یاهو موبایل سخنانی را گفته است.

 

بر طبق گفته‌های خانم Marissa Mayer در حال حاضر یاهو در ماه 340 میلیون بیننده موبایلی دارد، متاسفانه گزارشی از آمار سال‌های قبل در اختیار نیست که بتوانیم یک مقایسه کلی داشته باشیم. او اعلام کرده که نیروی کار بخش موبایل را تا 6 برابر افزایش داده است

 

 

اخیرا نیز یاهو Tumblr را با قیمت 1.1 میلیارد دلار خریداری کرد که به نظر می‌آید یاهو با پرداخت هزینه‌های سنگین در بخش موبایل مشکلی نداشته باشد.

 

اما در این گزارش آمار جالب دیگری هم به چشم می خورد، از زمانی که اپلیکیشن ایمیل یاهو برای تبلت‌ها ارائه شد تعداد کاربران فعال موبایلی یاهو میل 120 درصد بیشتر شده است. همچنین از زمان خرید برنامهSummly توسط یاهو نیز تعداد کاربران این برنامه 55 درصد بیشتر شده است.

 

Mayer گفته که برای رشد یاهو موبایل یکی از 4 زمینه اصلی خواهد بود او گفته که دنیای موبایلی هنوز نوپا است اما به سرعت در حال پیشرفت است.

 

منبع: techcrunch





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: