تصویر واضح نکسوس ۵ را ببینید؛ ساخت ال جی، بسیار باریک، با اندروید ۴.۴ کیت کت
فون کلاب

تصویر واضح نکسوس ۵ را ببینید؛ ساخت ال جی، بسیار باریک، با اندروید ۴.۴ کیت کت

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 15:25 - دو شنبه 18 شهريور 1392

 تصویر واضح نکسوس ۵ را ببینید؛ ساخت ال جی، بسیار باریک، با اندروید ۴.۴ کیت کت

 

 

در اینجا تلفنی ساخت ال جی را داریم که زبان طراحی آن کاملا مشابه نکسوس ۷ (۲۰۱۳)است. به لطف فناوری پنل نمایشی جدید که ال جی در G2 نیز از آن استفاده کرد، با حاشیه نمایشگری بسیار باریک روبرو هستیم، در نتیجه بعید است ابعاد دستگاه نسبت به نکسوس ۴ چندان بزرگ شده باشد؛ حتی با وجود نمایشگر ۵ اینچی!
 
در جلوی دستگاه غیر از نمایشگر و دوربین جلو، بلندگوی مکالمه بسیار باریک در لبه بالایی قرار گرفته و قطعا سنسورهایی نیز در بالای نمایشگر خواهیم داشت. در زیر نمایشگر نیز چراغ هشدارها را داریم.
در لبه راست تلفن شاهد دکمه روشن/خاموش هستیم و در لبه سمت چپ هم دکمه دو تایی تنظیم شدت صدا. و در پشت، علاوه بر جایگاه لنز دوربین و در زیر آن فلش LED، در قسمت پایین شاهد دو خروجی (احتمالا) برای بلندگوهای استریوی دستگاه هستیم. آن بالا هم که جای فیش هدفون است.
 
انتظار می رود نکسوس ۵ از چیپ پردازشی اسنپدرگون ۸۰۰ به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار باشد. نمایشگر نیز Full HD خواهد بود و رم دستگاه در آخرین خبرها، ۳ گیگابایت ذکر شده. حافظه داخلی نیز ۱۶ و ۳۲ گیگابایت خواهد بود.
قبلا هم نوشتیم که طول و عرض دستگاه ۱۳۱.۹ در ۶۸.۲ میلیمتر است. با محاسبات پیکسلی از روی عکس بالا می توان به عدد ۶.۲ میلیمتر برای ضخامت دستگاه رسید که فوق العاده است.
منبع:نارنجی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: