نیوکیا به جای نوکیا با تلفن های اندرویدی
فون کلاب

نیوکیا به جای نوکیا با تلفن های اندرویدی

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 15:26 - دو شنبه 18 شهريور 1392

 نیوکیا به جای نوکیا با تلفن های اندرویدی

 

 

خریده شدن بخش موبایل نوکیا توسط مایکروسافت به مذاق بسیاری از علاقمندان این شرکت خوش نیامده است و آن را پایانی بر این نام محبوب تلقی می کنند.

حالا به نظر می رسد که این موضوع برای برخی افراد آنقدر جدی بوده که تصمیم دارند به هر قیمتی که شده نام نوکیا را زنده نگه دارند. البته بهتر است بگوییم حداقل بخشی از نام این شرکت را! شاید هم بتوان گفت که برخی افراد تصمیم دارند از پایان نوکیا استفاده کنند تا محصولات خودشان را با کمک نام این شرکت به فروش برسانند.
توماس زیلیاکوس به مدت ۱۵ سال برای نوکیا کار کرده و به مدت ۷ سال مدیر بخش آسیا و اقیانوسیه این شرکت بوده است. او ادعا می کند که از سال گذشته نیز در تلاش بوده که شرکت نوکیا را بخرد اما نتوانسته بودجه کافی برای توافق نهایی را تهیه کند.
 
حالا او شرکتی به نام نیوکیا را در سنگاپور بنیانگذاری کرده است تا مسیر نوکیا را ادامه دهد! او می گوید که ما می خواهیم در نیوکیا از فناوری های نوکیا استفاده کنیم تا بهترین تلفن های هوشمند دنیا را بسازیم. البته با سیستم عامل اندروید.
 
نیوکیا قصد دارد طی یک سال آینده نخستین تلفن هوشمندش را به بازار معرفی کند و فعلا بازار هدف اش را کاربران آسیایی در نظر گرفته است.
 
هرچند بازار فعلا از انواع شرکت های آسیایی با برندهای مختلف اشباع شده که انواع تلفن های ارزان قیمت اندرویدی را به مشتریان ارایه می کنند. اما احتمالا نیوکیا تصور می کند که افراد زیادی وجود خواهند داشت که به خاطر علاقه به برند نوکیا یا اشتباه در شناسایی اسم، سراغ محصولات این شرکت بروند.
 
کافی است فکرش را بکنید که نیوکیا لومیا ۸۰۰ با سیستم عامل اندروید چه معجونی خواهد شد!
 
منبع:نارنجی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: