گوشی مشترک گوگل و ال‌جی
فون کلاب

گوشی مشترک گوگل و ال‌جی

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 20:20 - پنج شنبه 16 خرداد 1392

 

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، شرکت ال‌جی پس از عرضه نکسوس 4 با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبه‌رو شد و این گوشی عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات موبایلی ال‌جی را به خود اختصاص داد.

ال‌جی از نکسوس 4 حدود سه میلیون دستگاه در نخستین روزهای عرضه به فروش رساند. در حالی که شایع شده نسخه بعدی نکسوس توسط ال‌جی ساخته می‌شود، اخباری نیز درباره ساخت گوشی مشترک گوگل و موتورلا با نام Moto X منتشر شده است. بنابراین هنوز مشخص نیست کدام شرکت نسل بعدی نکسوس گوگل را تولید خواهد کرد.
بر این اساس، هنوز سایت شرکت ال‌جی درباره گوشی نکسوس 5 اطلاعی منتشر نکرده، اما احتمال می‌رود این گوشی با نسخه 5.0 Key Lime Pie اندروید به بازار عرضه شود.

نکسوس ۴ آخرین گوشی هوشمند لمسی گوگل است. این گوشی اوایل پاییز سال ۲۰۱۲ توسط ال‌جی و گوگل ساخته شد. ابتدا نسخه اندروید این گوشی ۴٫۲ بود اما با درست کردن برخی مشکلات اندروید ۴٫۲٫۱، قابلیت به‌روز شدن این گوشی به اندروید ۴٫۲٫۱ ایجاد شد. 

این گوشی دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ، دوربین ۸ مگاپیکسلی با فیلمبرداری فول‌اچ‌دی و امکانات جانبی همچون سامانه موقعیت‌یاب GPS، شبکه بی‌سیم وای-فای، بلوتوث و NFC است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: