گوشی های آینده چگونه اند؟
فون کلاب

گوشی های آینده چگونه اند؟

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:5 - پنج شنبه 2 آبان 1392

 بی شک گوشی های آینده با جذابیتهای بیشتر و ویژگی های خاص طرفداران بیشتری را مجذوب خود خواهند کرد.

در اینجا به چند تا از گوشی هایی که شاید در آینده با آنها روبرو شویم اشاره خواهیم کرد:

BlackBerry Flex: این ایده که شرکت بلک بری عنوان شده بسیار جالب است. این تلفن همراه دارای صفحه نمایش چرخشی می باشد به طوری که تمام گوشی یک صفحه نمایش است و شما می تواند از پشت گوشی خود نیز استفاده کنید. تاکنون صحبتی در مورد امکانات احتمالی آن نشده است.
 



LG Leaf: شرکت ال جی برای حفاظت از محیط زیست طرح های جالبی دارد. این شرکت قصد دارد تا گوشی Leaf را بسازد. این گوشی با یک بدنه ساخته شده از مواد بازیافتی و بدون نیاز به شارژ با برق است. این گوشی از سلول های خورشیدی که در اطرافش قرار دارد استفاده می کند.
 



Philips Fluid: طراح برزیلی به نام دا ماتا این گوشی را برای شرکت فیلیپس طراحی کرده است. این گوشی قابلیت خم شدن دارد و می توان آن را به هر حالتی خم کرد. این گوشی همچنین قابلیت تبدیل شدن به دسته های بازی برای کنسول های متفاوت را نیز دارد.
 



Nokia 888: شما می توانید این گوشی را دور مچ خود ببندید. از مهمترین امکانات آن این است که شما می توانید حرکتی را به گوشی دیگری ارسال نمایید. همچنین بهترین امکانات تشخیص صدا را نیز می توانید در آن یافت کنید. نکته جالب اینکه این گوشی توسط یک دانش آموز طراحی شده است.

 


iPhone: این شرکت به دنبال ایجاد گوشی هایی است که به وسیله پرژکتور کنترل می شوند. شما قطعه ای را روی مچ خود می بندید و صفحه گوشی در کف دست شما نقش می بندد. این یک ایده بسیار بزرگ است.
 



HTC Gemstone: یکی از گوشی هایی که ممکن است در آینده ای نه چندان دور با آن روبرو شویم نسخه جدید از گوشی های اچ تی سی است. این شرکت قصد دارد تا یک مدل بسیار لوکس با در کنار هم قرار دادن طراحی گوشی های قبلی خود یعنی دیاموند 1 و 2 تولید کند. این گوشی شاید لقب زیباترین گوشی جهان را از آن خود کند.

 
LG Eagle: شرکت ال جی طرح دیگری در رابطه با تولید یک گوشی با دو صفحه لمسی دارد. این گوشی می تواند برای افرادی که می خواهند با گوشی خود بیش از چند کار انجام دهند بسیار مناسب است. البته این شرکت برای تولید این گوشی بسیار اصرار می کند و ممکن است تا چند سال آینده وارد بازار شود.

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: