هزینه ی داشتن اندروید خالص بر روی HTC One
فون کلاب

هزینه ی داشتن اندروید خالص بر روی HTC One

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:54 - شنبه 18 خرداد 1392

 

شاید خیلی ها بر این باور باشند که عرضه نسخه گوگل ادیشن از گلکسی اس 4 تصادفی بوده و تنها برای همین گوشی اتفاق افتاده، اما باید بگوییم اشتباه می کنید چون اچ تی سی هم یک نسخه مشابه از گوشی وان را عرضه می کند. اما عرضه یک نسخه خالض اندرویدی از بهترین های حال حاضر اندروید، در عمل به چه معناست؟

گوشی اچ تی سی وان شاید برجسته ترین ویژگی اش دوربین اولتراپیکسلی که به ویژگی های متنوع نظیر Zoe وابسته است باشد. اما در این نسخه باید بگوییم خبری ازZoe نیست و تمامی ویژگی های پردازش تصویر آن نیز حذف شده اند، اما به هر حال دوربین پیش فرض آن قابلیت Photo Spheres را دارا می باشد.

همچنین کمپانی تایوانی اعلام کرده که دوربین این مدل نیز می تواند تصاویر با کیفیت که قابل مقایسه با نسخه اصلی است، ثبت کند و بنابراین احتمالا لرزشگیر اپتیکال نیز هنوز کار می کند اگر چه اکثر قابلیت های مهم دوربین حذف شده اند. هنوز اطلاعاتی در زمینه قدرت این دوربین در شرایط نامطلوب نوری در دست نیست.

از سوی دیگر بخش نرم افزاری Beats Audio حذف شده اما بخش سخت افزاری آن برای پردازش صوتی با کیفیت همچنان باقی مانده است.

سایر قابلیت هایی که حذف شده اند شامل ساطع کننده اشعه فرو سرخ و رادیوی اف ام می شود. البته اگر در آینده اندروید بطور پیش فرض از این ویژگی ها پشتیبانی کند، این قابلیت ها نیز فعال خواهند شد.

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: