آیا ال جی بر روی نکسوس 5 کار می کند؟
فون کلاب

آیا ال جی بر روی نکسوس 5 کار می کند؟

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:57 - شنبه 18 خرداد 1392

 

گوشی بعدی نکسوس که جزو پر طرفدارترین گوشی های اندرویدی بازار نیز محسوب می شود از مدتها پیش خبرساز بوده و بنظر می رسد گوگل در مخفی نگه داشتن اطلاعات و برنامه های کاری آینده کاملا موفق بوده است، بطوری که هنوز کسی نمی داند نکسوس 5 توسط چه کسی تولید خواهد شد!

اما اخیرا اطلاعات جدید منتشر شده که نشان می دهد ال جی و نکسوس بعدی ارتباطی با یکدیگر خواهند داشت. نایب رئیس بخش موبایل ال جی در منطقه اروپا بطور رسمی اعلام کرده بود که این کمپانی بر روی نکسوس بعدی کار نمی کند. اما پس از آن ال جی اعلام کرد که این گزارش بد تفسیر شده و اکنون سایت Daum می گوید ال جی در واقع در حال کار بر روی نکسوس 5 می باشد!

گوشی نکسوس 4 موفق شد 3 میلیون نسخه را علی رغم تمامی مشکلات و کمبودهایی که در عرضه و تامین پیش آمده بود به فروش برساند. بنابراین می توان آن را یک محصول کاملا موفق نامید. همچنین این گوشی توانست موفقیت های تجاری مناسبی هم برای ال جی داشته باشد، اگرچه به علت نداشتن قابلیت  LTE از اقبال خوبی در سراسر جهان برخوردار نشده است.

خب تا اینجا احتمالا مشخص شده چرا ال جی می تواند به فکر ساختن یک نکسوس دیگر باشد!

اما اگر ال جی مسئول ساخت نکسوس بعدی باشد پس گوشی Moto X که توسط موتورولا تولید می شود چه وضعیتی خواهد داشت؟

متاسفانه کره ای ها هیچ اطلاعاتی مبنی بر زمان عرضه این گوشی و اینکه آیا این گوشی از نسخه 5.0 اندروید بهره خواهد برد یا خیر، منتشر نکرده است.

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: