محصول جدید Sony Vaio Due
فون کلاب

محصول جدید Sony Vaio Due

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:58 - شنبه 18 خرداد 1392

 در Computex 2013 شرکت سونی از Vaio Duo که یک تبلت PC است و میتواند به یک لپ تاپ تبدیل شود را رونمایی کرد .این طراحی جدید نسبت به نسل قبلی خود در راه ها و روش های متفاوت و مهمی بهبود یافته است .اول از همه این که طراحی کلی آن نازک تر ، صاف تر و بهتر است .اگر سونی بخواهد کاربران آن را به صورت یک تبلت ببینند ، نباید زیاد ضخیم نشان داده شود .البته بدیهی است که ما درباره تبلت PC صحبت میکنیم و نه درباره Nexus 10 ! 



در بازارهای حرفه ای ، ما میبینیم که تعداد زیادی از کاربران به دنبال جنبه های " اجتماعی " تبلت ها هستند ( اشتراک گذاری ، خرید و فروش و ... ) اما آنها به دنبال کامپیوترهای واقعی و کارآمد نیز هستند .Sony Duo با روش های برازنده ای این کار را انجام داده است ، اما بیایید واقع بینانه نگاه کنیم : این محصول بیشتر از اینکه تبلت باشد یک PC محسوب میشود و ما گمان میکنیم که حرفه ای ها مخاطب اصلی این طراحی و دیزاین خواهند بود .



 این اختراع جدید که بسیار زیبا و خوب به نظر میرسد دارای یک صفحه نمایش 13 اینچی  و 1080p است .سونی گفته است که نمایشگر این کامپیوتر TRILUMINOS Display است که میتواند رنگ های بیشتری نسبت به رقبا ارائه کند .ما بسیار مشتاق هستیم تا آن را در عمل مشاهده کنیم .Vaio Duo  دارای خصوصیات حمایت از دیجیتایزر است و گمان میشود با Photoshop کار میکند ، این یکی از نخستین ویژگی های مهم و اصلی برای طراحانی است که میخواهند خلاقیت به خرج دهند .Microsoft Surface Pro در بالای فهرست و لیست طراحان به همین دلیل قرار داشت ، اما متاسفانه Photoshop CS نمیتواند فشار -حساسیت را بر روی سخت افزار پشتیبانی کند .



مشخصات کامل آن هنوز مشخص نیست ، اما در حال حاضر سونی ادعا میکند که تبلت / لپ تاپ Vaio Duo میتواند تا 10 ساعت دوام بیاورد .گمان میکنیم که این عدد از ازمایش و تست باتری استاندارد MobileMark بیرون آمده است . به غیر از این نکته ، Vaio Duo دارای آخرین پردازنده 4th Gen Core i7 از شرکت اینتل است  که در تاریخ 9 ژوئن با قیمت 1399$ آغاز خواهد شد .مشخصات بیشتر در راه هستند ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: