محصولات در انتظار انتشار HTC
فون کلاب

محصولات در انتظار انتشار HTC

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:2 - شنبه 18 خرداد 1392

 پس از موفقیت چشمگیر گوشی هوشمند HTC One ، ما در پی شایعات فراوان شنیده ایم که HTC M4  که از ابعاد One کوچکتر است به زودی منتشر خواهد شد .بر اساس خبرهای رسانه ها و سایت های خبری متوجه شده ایم که این شرکت نه تنها تصمیم دارد محصول جدید HTC M4 را تولید کند ، بلکه در نظر دارد یک محصول دیگر نیز در لیست محصولات در صف تولید خود بیافزاید و نام این محصول Butterfly S است .مشخصات گوشی HTC M4 که به HTC One Mini معروف است بدین قرار خواهد بود .

 



این گوشی دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی با 720p ، چیپ ست دو هسته ای و RAM 2GB و از تکنولوژی HTC’s Ultrapixel که برای اولین بار در گوشی HTC One استفاده شده بود بهره برده است . این گوشی همچنین دارای ویژگی های حافظه داخلی 16GB و یک دوربین 4MP Ultrapixel است . این تکنولوژی دوربین درست همان چیزی است که در گوشی زیبای HTC One استفاده شده است .برای اثبات این شایعه ها عکس ها و تصاویر زیادی از این گوشی در رسانه ها پخش شده است . در یک عکس ، گوشی HTC M4 را کنار گوشی HTC One قرار داده اند تا واقعی بودن آن را بیشتر نشان دهند .

 



 همانطور که قبلا اشاره کرده ایم ، شرکت HTC قصد دارد یک محصول جدید به نام Butterfly S را نیز منتشر کند . بنا به گفته های شنیده شده ، این نسخه بروزرسانی شده HTC Butterflyخواهد بود .بروزرسانی در این گوشی در زمینه دوربین Ultrapixel و باتری بهتر و همچنین اسلات کارت microSD خواهد بود . اما جدا از همه ویژگی های گفته شده ، Butterfly S همان مشخصات صفحه نمایش Full HD که 5 اینچی است و بقیه مشخصات را حفظ کرده است .اما تا کنون زمان انتشار این گوشی ها هنوز معین نشده است ، اما بنا به گفته های شنیده شده در اواسط جولای ممکن است گوشی HTC One Mini  و یا همان HTC M4 منتشر شود . اما تاریخ انتشار گوشی Butterfly S به صورت رمز و راز باقی مانده است .





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: