100 میلیون فروش ویندوز 8 چندان هم بد نیست!
فون کلاب

100 میلیون فروش ویندوز 8 چندان هم بد نیست!

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:3 - شنبه 18 خرداد 1392

 
یکی از افرادی که بر روی ویندوز 8 کار کرده بود اعتقاد دارد که میزان فروش جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت پس از گذشت 7 ماه از انتشار رسمی آن چندان هم بد نیست.

استیو سینوفسکی مسئول سابق بخش ویندوز می گوید، این برای من سخت است که 100 میلیون از چیزی را به فروش برسانم و خوشحال نباشم!

وی ادامه می دهد، البته که این سیستم عامل به زمان بیشتری برای جلب اعتماد کاربران نیاز دارد. اما وضعیت کنونی با اینکه هیجان انگیز است، اما شما را در شرایطی قرار داده که به دنبال برنده و بازنده هستید!

مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز 8 موفق به فروش 100 میلیون نسخه در طی این 7 ماه شده است. همچنین این کمپانی از نسخه 8.1 و دوازده تغییر جدید و بزرگ در آن خبر داده است.

زمانی که از سینوفکسی در مورد اظهار نظر درباره گوگل و اپل سوال شد، وی گفت رقابت های مثبت و منفی در این دو رقیب مایکرسافت وجود دارد. وی در ادامه در مورد کمبود توسعه دهندگان نرم افزاری اپل و قابلیت های شخصی سازی اپل می گوید: این خیلی زیباست که از آیفون استفاده کنید، البته زمانی که قصد داشته باشید تنها از چیزهایی که آن پشتیبانی می کند استفاده کنید!

وی همچنین در مورد نسخه جدید سیستم عامل آی او اس یعنی iOS 7 می گوید، همکاری با مایکروسافت واقعا لذت بخش و هیجان انگیز است زیرا شما در آن همواره باید طراحی متفاوت را ایجاد کنید و ویندوز 8 و ویندوز فون 8 نیز از این قائده مستثنی نیستند.

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: