HTC T6 به جدال گلکسی نوت 3 می آید
فون کلاب

HTC T6 به جدال گلکسی نوت 3 می آید

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:5 - شنبه 18 خرداد 1392

 

بنظر می رسد کمپانی اچ تی سی قصد دارد با عرضه یک محصول اندرویدی به جنگ فبلت مذکور سامسونگ بیاید.

روز سه شنبه نخستین شایعات در مورد این محصول که فعلا HTC T6 نام گذاری شده به بیرون منتشر شد که حاکی از یک دستگاه با صفحه نمایش بزرگ بود.

اچ تی سی وان در حال حاضر با فروش خود بر روی گلکسی اس 4 تاثیر نسبتا زیادی داشته، اما با توجه به این شایعات بنظر می رسد اچ تی سی به دنبال اهداف بزرگتری باشد.

شایعات زیادی مبنی بر قدرت و ویژگی های این فبلت اچ تی سی وجود دارد که نشان دهنده رقابت جدی بین این دو محصول درآینده می باشد.

چه نوت 3 و چه تی 6 هر دو باید از یک صفحه نمایش 5.9 اینچی فول اچ دی به همراه یک قلم مخصوص بهره ببرند، اما باید بگوییم این تنها جایی است که این دو فبلت به یکدیگر شباهت دارند!

اگر چه گفته شده اچ تی سی قصد تولید یک قلم برای این فبلت اندرویدی را دارد اما اخباری نیز وجود دارند که می گویند این کمپانی تایوانی قصد ارائه تجربه ای متفاوت و حرفه ای در این زمینه را دارد که با سر فوق العاده باریک خود دنیایی از قابلیت ها را به روی کاربر باز می کند.

زمانی که همه فکر می کردند گلکسی نوت 3 با پردازنده هشت هسته ای و اندروید 4.3 خود بی همتا خواهد بود، فبلت اچ تی سی با بهره گیری از چیپست فوق قوی اسنپدراگون 800 با پردازنده ی چهار هسته ای 2.3 گیگاهرتزی و اندروید کیک لیمویی خود تمام نگاه ها را برگرداند.

فبلت اندرویدی اچ تی سی از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حفاظه ذخیره سازی داخلی با قابلیت افزای با کارت های حافظه میکرو اس دی را نیز در لیست مشخصات خود دارد که البته در اینجا هم ممکن است با نوت 3 مشابه باشد.

از نظر طراحی بنظر می رسد این فبلت موارد زیادی را از اچ تی سی وان وام گرفته باشد بطوری که شاید بتوان آن را نسخه بزرگ این گوشی نامید. احتمال حضور اسپیکرهای BoomSound ، چیپ مخصوص پردازش صوتی و دوربین اولتراپیکسل نیز وجود دارد.

دوربین جلویی احتمالا یک نمونه 2.1 مگاپیکسلی بوده و پوسته سنس نیز بر روی ظاهر پیش فرض اندروید کشیده خواهد شد.

بنظر می رسد علاوه بر باطری داخلی، این فبلت از یک نوع کیس مخصوص با باطری 1250 میلی آمپری نیز بهره ببرد.

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: