اطلاعات 3 گوشی جدید سامسونگ درز پیدا کرد
فون کلاب

اطلاعات 3 گوشی جدید سامسونگ درز پیدا کرد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:6 - شنبه 18 خرداد 1392

 

 
هنوز چند روز تا کنفرانس پریمیر سامسونگ در 20 ژوئن مانده است، اما بنظر می رسد طرفداران گلکسی اس 4 صبر زیادی برای دانستن مشخصات دو همتای جدید این گوشی ندارند!

 

بر اساس شایعاتی که در جوامع اندرویدی منتشر شده، باید منتظر حضور مدل های جدید از سری گلکسی باشیم که برای گسترش خانواده گلکسی اس 4 به میدان می آیند.

علاوه بر نسخه جمع و جور این گوشی بنظر می رسد یک نسخه مخصوص علاقه مندان عکاسی و یک نسخه برای کاربرانی که سبک زندگی فعالی دارند نیز در راه باشد.

مدل Galaxy S4 Active بر طبق انتشار باید نسبت به آب و گرد و خاک مقاوم باشد و بر اساس تصاویر گذشته باید نمایی قرمز رنگ داشته باشد.

این گوشی از یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی با فناوری Super AMOLED بهره برده و همچنین از چیپست اسنپدراگون 600 با یک پردازنده چهار هسته ای، پردازنده گرافیکی Adreno 320 ، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قابل افزایش توسط کارت های حافظه میکرو اس دی و یک باطری 2600 میلی آمپری نیز برخوردار خواهد بود.

اما گوشی Galaxy S4 Zoom با داشتن یک دوربین 16 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر، کاملا مشخص است برای چه افرادی طراحی شده است!

این مدل اما از مشخصات نسبتا ضعیف تری بهره می برد. یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با فناوریSuper AMOLED و رزولوشن 960 x 540 ، پردازنده دو هسته ای 1.6 گیگاهرتزی، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قابلیت افزایش و یک باطری 1900 میلی آمپری نیز این امر را ثابت می کنند.

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: