اولین تبلت ویندوزی 8 اینچی با ویژگی منحصر به فرد
فون کلاب

اولین تبلت ویندوزی 8 اینچی با ویژگی منحصر به فرد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:14 - شنبه 18 خرداد 1392

 ما میدانیم که تبلت های Windows 8 در راه هستند ، و به نظر میرسد Acer در نقطه شروع این کار است که بتواند این تبلت را به دستان شما بیاورد .در Computex 2013 ، ایسر توانست دستگاه های شگفت انگیز کوچک ( و نسبتا سبک 1.1lbs ) که تا کنون در شرایط عملی هرگز به این ابعاد کوچک ساخته نشده بودند برای نسخه کامل ویندوز 8 تهییه کند .متاسفانه تا کنون قیمت این تبلت مشخص نشده است ، اما قرار است پیش فروش این تبلت ها از فردا آغاز شود ، و ما حتما پس از آن قیمت آن را برای شما گزارش خواهیم کرد . 
 از آنجایی که Iconia W3 با Windows RT اجرا نمیشود ، پس شما میتوانید حدس بزنید که در واقع این محصول دارای چیپ اینتل ،Atom Z2760 خواهد بود و این بدان معنی است که "هر " نرم افزار Windows legacy میتواند در آن به اجرا در بیاید .ایسر گفته است که Iconia W3 میتواند 8 ساعت عمر باتری را تامین کند و ما فکر میکنیم که آن زیر MobileMark خواهد بود .ما به دنبال این هستیم که باتری این تبلت را در دنیای واقعی  با پخش ویدئو و غیره مورد آزمایش قرار دهیم .  

 



 از نظر مشخصات ، این تبلت دارای صفحه نمایش 8.1 اینچی با رزولوشن 800×1280 پیکسل ایت و میتواند از طریق WiFI متصل شود (B/G/N - در حال حاضر هیچ اشاره ای به 4G نشده است ) .این تبلت همچنین دارای ذخیره سازی کلی 32GB  و یا 64GB خواهد بود .تبلت Iconia W3 دارای micro-HDMI برای اتصال به تلویزیون و یا پروژکتور و همچنین دارای پورت micro-USB برای تبادل اطلاعات است .به نظر میرسد که این تبلت به یک تامین کننده قدرت برای شارژ نیاز دارد . 
در آخر ، ایسر برای آن دسته از افراد که به تایپ سریع نیاز دارند یک صفحه کلید و لوازم جانبی مناسب تهییه کرده است . اندازه این صفحه کلید از خود تبلت بزرگتر است .این محصول کاملا هیجان انگیز است و ما دوست داریم بداینم که چگونه Windows 8 میتواند در تبلت 8 اینچی کار کند .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: