کامپیوتر 23 اینچی Acer Aspire Z3
فون کلاب

کامپیوتر 23 اینچی Acer Aspire Z3

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:15 - شنبه 18 خرداد 1392

 این هفته شرکت ایسر در نمایشگاه Computex در کنار نسل های جدیدی از کامپیوترها، بزرگترین کامپیوتر خانگی را با نام Aspire Z3 عرضه کرد که دارای صفحه نمایش 23 اینچی و وضوح تصویر فوق العاده بالا HD می باشد. این کامپیوتر با رزلوشن فول اچ دی 1080 پیکسلی، از تکنولوژی LCD و نور پس زمینه ی LED استفاده کرده است و صفحه نمایش لمسی آن، تا میزان 10 درجه حساسیت دارد. 


 



این کامپیوتر با زاویه ی دید 178 درجه، مناسب برای خانواده ها و محیط های کاری چند نفره است. در داخل این دستگاه، پردازنده ی هسته ای اینتل و همچنین گرافیک اچ دی اینتل بکار رفته است. این کامپیوترها در واقع از ماشین های دسکتاپ اریجینال ایسر با نام M5 الهام گرفته اند، که به صورت ورودی های I/O که اغلب  استفاده می شوند، دسته بندی شده اند. 

 
 

این پورت ها موارد زیادی را شامل می شوند، ازجمله دکمه های صفحه نمایش، USB 3.0، کارت ریدر SD و یک جک صوتی کومبو 2 در 1؛ همه ی این ها روی قسمت جلوی کامپیوتر در دسترس هستند. در قسمت های دیگر این دستگاه دو ورودی USB 3.0 اضافه، یک ورودی HDMI و البته یک ورودی پاور وجود دارد. ایسر به طور خاص اشاره کرده است که ورودی HDMI ، عملا Z3 را به یک صفحه نمایش فوق العاده برای کنسول های بازی تبدیل کرده اس. این ویژگی در کنار وب کم قابل تنظیم دستگاه، ترکیب خاص و ویژه ای را ارائه میدهد که اهداف آن را از یک کامپیوتر خانگی درجه ی متوسط فراتر می برد.

 


 شرایط فروش و قیمت دستگاه هنوز اعلام نشده است، البته در آینده ای نزدیک خواهیم فهمید، چرا که گفته می شود این کامپیوتر همه کاره تا پایان ماه جاری معرفی خواهد شد. باید کمی دیگر تا ظهور این محصول ویژه منتظر بمانیم. 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: