شاهکار ایسر Acer Aspire S3 Ultrabook اعلام شد .
فون کلاب

شاهکار ایسر Acer Aspire S3 Ultrabook اعلام شد .

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:16 - شنبه 18 خرداد 1392

 همانطور که میدانید بازار Ultrabook یکی از بازارهای داغ و رقابتی این روزها است . در حال حاضر شرکت ها و سازندگان زیادی در تلاشند تا Ultrabook های متنوع بسازند و با وجود این تنوع کار برای انتخاب افراد سخت تر و سخت تر میشود ، افراد باید وقت زیادی را صرف کنند تا بتوانند Ultrabook که مناسب با نیازهایشان است را از میان این تنوع زیاد پیدا کنند . به تازگی Acer با معرفی مدل Acer Aspire S3 Ultrabook  مدل دیگر نیز به این معما اضافه کرده است . این مدل جدید ، Acer Aspire S3 Ultrabook ، طراحی و همچنین نوآوری Acer را کامل کرده است که قابلیت آن را دارد در ردیف گل سر سبد شدن Aspire S7 Series قرار بگیرد .

 



 






حال این سوال پیش می آید که در زیر قاب Acer Aspire S3 Ultrabook چه نوع سخت افزاری قرار دارد ؟خب ، در سطح خارجی آن شما میتوانید همان طراحی دو گشتاوری که در Aspire S7 استفاده شده است پیدا کنید ؛ که به کاربران اجازه میدهد تا به آسانی بتوانند درب آن را تا 180 درجه باز کنند و محتوای مورد نظر خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارند و در عین حال میتوانند مطمئن باشند که صفحه نمایش آن تکان نخواهد خورد و کاربران میتوانند بهترین تجربه لمسی را با این Ultrabook درک کنند .نه تنها این ، بلکه باتوجه به تکنولوژی خنک کننده Acer’s TwinAir همواره S3 بدون اینکه عملکردش را قربانی کند ، خنک باقی میماند .در این محصول صفحه کلید حساس نوری نیز وجود دارد که میتواند به صورت خودکار روشنایی آن را در محیط های با نور محدود برای افزایش دید کاربران تنظیم کند ، و همچنین دارای عمر باتری فوق العاده است و دارای یک پوشش آلومینیومی و اسپری Sparkling White و صیقل داده شده مانند آینه خواهد بود .ضخامت Acer Aspire S3 Ultrabookتنها 17.8mm است و وزن آن برابر با 1.65 کیلوگرم است .در زیر قاب آن چیپست های گرافیکی جدید NVIDIA GeForce GT 735M در حال اجرا هستند . با توجه به Acer Fast Resume ، کاربران میتوانند تنها در یک ثانیه دستگاه را از حالت Sleep دوباره راه اندازی کنند .متاسفانه هنوز تاریخ دقیق انتشارAcer Aspire S3 Ultrabook اعلام نشده است و انگار قرار است در سه ماهه سوم 2013 منتشر شود .




نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت10:26---18 خرداد 1392
باسلام خدمت شما

انسان‌هایی که حضور در انتخابات را بی ارزش قلمداد می‌کنند و آن‌هایی که آگاهانه نادرست رای می‌دهند، هر دو به یک اندازه به اسلام و سرزمین خود خیانت کرده‌اند. دوست عزیز، گروه اینترنتی رهروان ولایت در آستانه انتخابات اقدام به راه‌اندازی جنبش اینترنتی انتخاب آگاهانه نموده است.

http://www.jonbeshnet.ir/news/6947

از شما دعوت می‌کنیم با قرار دادن لوگوی این جنبش در وبلاگ خود و لينك كردن سايت ما به این جنبش بپیوندید.

http://www.jonbeshnet.ir/news/7006

لطفا پس از قرار دادن لوگو، در ذیل همان صفحه لوگوها (لینک بالا) نظر گذاشته و اطلاع دهید تا وبلاگ یا سایت شما نیز در لیست جنبشی‌ ها و سايت لینک شود.

منتظر حضور گرم شما هستیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: