ساعت های هوشمند EMC
فون کلاب

ساعت های هوشمند EMC

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:17 - شنبه 18 خرداد 1392

 شرکت سازنده ی ساعت های لوکس، Urwerk، آخرین پروژه ی خود را با عنوان ساعت های هوشمند، در بخش توسعه ی تحقیقات U-Research Division ارائه کرده است. مانند محصولات گذشته ی این شرکت، این محصول نیز از دقت و استایل فوق العاده استثنایی برخوردار است، و البته با پیچ و تابی غیر متعارف. دستگاه ژ که " ساعت هوشمند الکترونیکی" نامیده می شود، دارای مکانیزم الکتریکی بسیار دقیق است و هر وقت که زمان نیاز به تنظیم داشته باشد، به کاربر میگوید. 


 


طراحان Urwerk شهرت زیادی در ساخت نمونه های خیره کننده ی ساعت های مچی داشته اند، از جمله ساعت های که در هوای فشرده قابل اجرا بودند، و یا ساعت هایی که مانند یک رتیل شبیه سازی شده بودند. شرکت سازنده ی EMC امیدوار است که بتواند دستگاهی را ارائه کند که نیازی به کمک یک متخصص نداشته باشد. با فشار دادن یک دکمه روی ساعت، یک سنسور نوری چرخ تراز فعال می شود و نوسانات زمان را در کمتر از سه ثانیه تنظیم می کند. بعد از رسیدن به یک سرعت متوسط، یک ماشین حساب مدار بسته نوسانات الکتریکی مرجع را با دقت 16.000.000 هرتز، محاسبه می کند تا کوچکترین تغییر را در میزان 10 میکروثانیه مشخص کند. کاربر این ساعت می تواند با استفاده از پیچ تنظیمات زمان در پشت ساعت، به سادگی هر اصلاحاتی را که می خواهد انجام دهد. 

 


وقتی که یکبار ساعت را تنظیم کنید، دستگاه با استفاده از ویژگی هایی تلاش می کند تا این دقت زمان را حفظ کند. از ویژگی های دیگر این دستگاه می توان به این موارد اشاره کرد: چرخ تعادل 4 هرتزی ساخته شده ازARCAP، مقاومت در برابر ضربه با استفاده از آلیاژ غیر مغناطیسی مس و نیکل، اطمینان در از دست ندادن حتی یک صدم ثانیه از زمان، و... بجای باتری در این دستگاه، از یک ژنراتور الکتریکی دستی Maxon  و نیز خازن های عمودی استفاده شده که قدرت ذخیره تا 80 ساعت را دارند. نمونه آزمایشی EMC در حال حاضر در لابراتوار امتحان شده است، و مهندسان طراح در تلاش هستند که عناصر و ابزار استفاده شده در این دستگاه را تا اندازه ای کوچک کنند که متناسب با ساعت ها ی مچی باشد. شرکت هنوز اطلاعات دقیقی از زمان ارائه و قیمت این دستگاه چیزی نگفته است، البته انتظار می رود با این ویژگی های منحصر به فرد، این ساعت برایتان به قیمت یک ماشین خانواده آب بخورد! 




نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت10:25---18 خرداد 1392
باسلام خدمت شما

انسان‌هایی که حضور در انتخابات را بی ارزش قلمداد می‌کنند و آن‌هایی که آگاهانه نادرست رای می‌دهند، هر دو به یک اندازه به اسلام و سرزمین خود خیانت کرده‌اند. دوست عزیز، گروه اینترنتی رهروان ولایت در آستانه انتخابات اقدام به راه‌اندازی جنبش اینترنتی انتخاب آگاهانه نموده است.

http://www.jonbeshnet.ir/news/6947

از شما دعوت می‌کنیم با قرار دادن لوگوی این جنبش در وبلاگ خود و لينك كردن سايت ما به این جنبش بپیوندید.

http://www.jonbeshnet.ir/news/7006

لطفا پس از قرار دادن لوگو، در ذیل همان صفحه لوگوها (لینک بالا) نظر گذاشته و اطلاع دهید تا وبلاگ یا سایت شما نیز در لیست جنبشی‌ ها و سايت لینک شود.

منتظر حضور گرم شما هستیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: